Rodzaje opakowań jako środek do zwiększenia sprzedaży

Opakowania stanowią zewnętrzną powłokę określonego towaru i mają za zadanie go chronić, ułatwiać przemieszczanie, przechowywanie, oraz zachęcać do kupowania.


folia strech
Autor: Jimmy Harris
Źródło: http://www.flickr.com


Opakowanie chroni towar przed działalnością czynników zewnętrznych. Powinno zapobiegać popsuciu i uszkodzeniu towaru. Realizuje również funkcję informacyjną, odbiorca zapoznaje się z gatunkiem i właściwościami towaru, datą produkcji, sposobem użycia, terminem ważności, ceną. Funkcja ta jest ważna w przypadku wdrażania na rynek nowego artykułu. Opakowania (TDK opakownia)są środkiem zwiększenia sprzedaży i muszą się wyróżniać na tle innych, zaś sposób prezentacji wyrobu wywierać zaufanie nabywających. Jest wzrokowym środkiem komunikatywnym, jaki ma przekonywać atrakcyjnością, uwypuklać wytwórcę, również informować konsumenta o zawartości.




rzut - sprzęt
Autor: Arkadiusz Sikorski
Źródło: http://www.flickr.com


systemy
Autor: Kris Duda
Źródło: http://www.flickr.com


Jednym z częściej stosowanych opakowań jest folia stretch. Jest stosowana do ochrony przedmiotów, jakie są składowane, czy też przewożone. Znajduje przeznaczenie zarówno w każdym gospodarstwie domowym, jak i w przemyśle. Jest to materiał, który porządnie zabezpieczy chronione części przed uszkodzeniami fizycznymi, również niepomyślnymi warunkami atmosferycznymi. Folia stretch stosowana jest przede wszystkim do owijania i ochraniania wyrobów, począwszy od ładunków zbiorczych na paletach, po przedmioty pojedyncze o obszernych gabarytach - przejdź do.


Ze względu na małe grubości i znaczną odporność gwarantującą trwałość ładunku. Folia stretch jest najbardziej oszczędnym sposobem pakowania produktów. Folia jest wytwarzana zarówno dla przeznaczeń ręcznych, jak i maszynowych.