Drukowanie wizytówek. Najlepsze szablony!

Bilet wizytowy służy do dostarczenia i zachowania danych adresowych i znamiennie ułatwia kontakty interpersonalne. Jest koniecznym składnikiem w pracy i życiu towarzyskim.
Wizytówka powinna mieścić imię i nazwisko, na dole zajmowane stanowisko, w dolnych rogach wizytówki nazwę i adres lokalizacji firmy, oraz numery telefonów i adres e-mail.

Logo
wizytówka
Autor: Geoffrey Franklin
Źródło: http://www.flickr.com
firmy zamieszcza się albo w centrum wizytówki, ponad imieniem i nazwiskiem, albo przy danych adresowych. Powinna być drukowana na jednej stronie, na twardym kartoniku, najlepiej białym. Część zadrukowana biletu wizytowego może posiadać fakturę gładką, lub chropowatą, dekoracyjną, jednakże nie zwracającą nadmiernie uwagi. Część spodnia winna być czysta, albowiem użytkuje się ją do prawdopodobnej korespondencji, lub zapisania wiadomości przekazanych dla ludzi zamieniających bilety wizytowe.Bilety wizytowe są reklamą i wizytówką właściciela, dlatego nadzwyczaj istotne jest jak wyglądają. Szablony wizytówek w łatwy sposób można dobrać do swoich wymogów np. http://www.netprint.pl/wizytowki (http://www.netprint.pl/wizytowki). Porządnie zaprojektowana wizytówka powinna być przede wszystkim klarowna, dobrze wykonana, estetyczna. Nie jest mile widziane także wręczanie swoich wizytówek wszędzie, ani wręczenia jednej osobie kilku bilecików. Najbardziej odpowiednia wizytówka to taka, która zezwala ustalić kogo przedstawia i jak się z tą osobą skontaktować. Przy zebraniach firmowych wizytówki wymienia się zwykle na początku zebrania, przy towarzyskich na zakończenie spotkania
wizytówki
Autor: César Santiago Molina
Źródło: http://www.flickr.com
.



Logicznym uzasadnieniem tej reguły jest fakt, że przy zebraniu firmowym najpoprawniej na samym początku wyznaczyć godności i hierarchię osób, które się spotkają, co uprości porozumiewanie się i proces spotkania. Przy konstruowaniu odpowiedniej wizytówki należy nie tylko zwrócić uwagę na rozmiar wizytówki, położenie graficznych elementów, bądź wybór czcionki, ważnym elementem przy projektowaniu jest kolor. Dzisiaj wizytówka dj jest nieodłączną częścią reklamy, dlatego dobre złączenie kolorów może uczynić z wizytówki atrakcyjny a również niezapomniany produkt, co jest najlepsze z marketingowego punktu widzenia. Sprawdź: http://www.netprint.pl/wizytowki/rozrywka/dj (http://www.netprint.pl/wizytowki/rozrywka/dj).