Marketing restauracji: social wifi, jako doskonałe rozwiązanie zapewniające efektywne rozpowszechnianie oferty

Chcąc zapewnić sobie bogatą rzeszę stałych, jak także nowych gości należy zatroszczyć się o efektywny marketing restauracji. W dobie internetu jesteśmy w stanie zagwarantować sobie sprawne narzędzia pozwalające na systematyczne rozpowszechnianie oferty. Bardzo dobrym przykładem jest social wifi, za sprawą którego jesteśmy w stanie zapewnić gościom zarówno szybki dostęp do internetu, jak również istotne informacje dotyczące danej restauracji.
Darmowego dostępu do Wi-Fi w miejscach użytku publicznego, sklepach albo hotelach oczekuje coraz więcej klientów. Do tej pory właściciele tych lokali udostępniający swoim gościom połączenie internetowe nie uzyskiwali z tego dodatkowych przychodów. Sytuację zmienia nowatorska usługa na rynku, czyli social WFi. Social WiFi przekształciło darmowe Wi-Fi w narzędzie marketingowe, a WiFi marketing w ekspresowym tempie stał się jednym z ważniejszych i najdynamiczniej rozrastających się kanałów komunikacji sprzedażowej. Co spowodowało ten sukces? Po prostu przedarł się przez natłok informacji i przytłaczającą ilość reklam, jakie fundują nam strony i był szybszy niż standardowe kanały komunikacji. WiFi marketing daje bardzo klarowną komunikację z przyszłymi klientami, ponieważ w fajny sposób zachęca do interakcji konsumentów, dając im w zamian za ich uwagę, wartość dodaną którą jest dostęp do bezpłatnego internetu. WiFi marketing daje dystrybucję reklam dopasowanych do sytuacji w danym miejscu, przy użyciu technologii bezprzewodowej i specjalnych aplikacji. Zależnie od typu firmy, w której system będzie wykorzystywany, social WiFi może przydać się do realizacji ściśle stargetowanych kampanii marketingowych w miejscach, w których spotkamy interesującą nas grupę docelową. Gwarantuje on nie tylko prowadzenie nowatorskich kampanii, ale przyczynia się do rozwijającej się relacji z klientem i zwiększa świadomość funkcjonowania marki.



darmowe wi-fi
Autor: Mike Mozart
Źródło: http://www.flickr.com
Aby podzielić się z gośćmi wiadomościami na temat oferty oraz wzbudzić w nich szacunek do określonej marki powinniśmy zdecydować się na social wifi. Innowacyjne rozwiązanie pozwala na sprawne udostępnianie wiadomości dotyczących oferty lub lokalizacji. Marketing restauracji jest zaawansowanym procesem, który wymaga odpowiednich narzędzi. Należy mieć świadomość, że to właśnie dzięki social wifi możemy zaimponować klientom pomysłowością jak również interesującymi ofertami. Proces popularyzowania oferty zaczyna się w momencie, gdy klient uruchamia przeglądarkę dzięki połączeniu wifi, które udostępnia restauracja. Zaraz po otrzymaniu pełnego dostępu do internetu użytkownik ma okazję, aby przyjrzeć się powitalnej stronie restauracji, na której mieści wiele promocji oraz informacji dotyczących bieżących wydarzeń. Dzięki udostępnieniu informacji poprzez tak zaawansowane źródło danych, jakim jest internet, możemy skutecznie rozpowszechniać ofertę jak również umożliwić sobie świetną interakcję z gośćmi. Marketing (zobacz segmentacja marketingowa) restauracji to praktyczna i naturalna forma umożliwiająca sprawne rozpowszechnianie informacji, skłaniających klientów do ponownego odwiedzenia określonego miejsca. Musimy mieć na uwadze jak ogromną wygodę gwarantuje sprawne połączenie z internetem idące w parze z dostępem do interesujących promocji oraz obszernego menu. Dzięki wysokiej jakości aplikacji goście są w stanie wygodnie wybierać rozwiązania spełniające ich wszelkie wymagania. Unikalna szata graficzna, jaką możemy zapewnić sobie na powitalnej stornie restauracji budzi zaciekawienie gości dostępną ofertą i pozwala na sprawny wybór odpowiedniej oferty.



Sprawdź też ten artykuł: