• ul. Kłosowa, 63-410 Ostrów Wielkopolski

Co będzie najbardziej skuteczne w promocji naszej usługi? Billboard czy telebim? O czym warto wiedzieć?

Dużo osób ma dylemat, bo zastanawia się, co jest bardziej odpowiednie, czy billboard, a może telebim? W rzeczywistości na to pytanie nie istnieje jedna odpowiedź, wszystko zależy od naszych potrzeb. Warto więc przez wybraniem jednej z opcji odpowiedzieć sobie na kilka pytań, czyli przede wszystkim jakim budżetem dysponujemy, w jakim miejscu chcemy zlokalizować reklamę i do jakich osób pragniemy trafić?

reklamy w mieście

Autor: Broadway Tour
Źródło: http://www.flickr.com

Billboard jest nośnikiem reklamowym o znacznych rozmiarach, dość często występuje pod postacią tablicy lub plakatu. Billboardy mogą występować podświetlone, żeby były dostrzegane nocną porą. Rozmiary są różnorakie, zaczynając od formatu europejskiego, czyli 5.

Jeżeli myślisz, że prezentowana tematyka jest ciekawa, kliknij ten link, w najświeższym tekście (https://demostenes.com.pl/jezyki/hiszpanski/) także odnajdziesz coś wartego zainteresowania!

4 x 2,38 metra, przez 4×3, 6×3 czy 12,3. Istnieją również citylighty, które mają rozmiar 1,2×1,8. Widoczne są one przeważnie na wiatach przystanków. Spotykane są też, zwłaszcza w metrze, billboardy rozmiar 6m2. Największe są megaboardy – mają od 50 do 300 m2 i spotykane są wyłącznie w większych miastach. Telebim jest nośnikiem reklamy w formie wizyjnego ekranu, który składa się z diod led. Dość często spotykana jest także sieć telebimów, przynosi to bowiem bardziej znaczne korzyści w zakresie promocji. Wielką przewagą nad wielkim ekranem plazmowym jest doskonała widoczność obrazu, nawet jak jest duże nasłonecznienie. Dostrzegalna jest też wyrazistość spowodowana bardziej znaczną jasnością powierzchni telebimu. Takiego rodzaju ekran możemy zamontować jednocześnie na zewnątrz, co oznacza reklamę outdoor, ale również wewnątrz, czyli indoor. Powinniśmy przyznać, iż w ostatnim czasie coraz bardziej powszechnie stosowane są telebimy. Nie powinno to dziwić, ponieważ oferują więcej za mniej, a ponadto są rzeczywiście skuteczne – .

reklama miejska

Autor: waylonscott
Źródło: http://www.flickr.com

Sprawdzają się w wielu lokalizacjach, nie jest ważne czy nasza kampania ma być przeprowadzona w dużym mieście, takiego rodzaju Poznań, czy mniejszym jak Bolesławiec – wyniki są tak samo dobre. Dobrym przykładem niech będzie telebim Bolesławiec Zgorzelecka, w którym taki telebim faktycznie przykuwa uwagę i powoduje, że ludzie w rzeczy samej chcą skorzystać z naszej propozycji. Oczywiście to, co zadecydujemy zależy tylko i wyłącznie od nas, pamiętać jednak należy, że jeśli liczymy na najlepsze wyniki, to bez wątpienia lepiej wybrać telebim.