• ul. Kłosowa, 63-410 Ostrów Wielkopolski

Powitaj dzwoniących klientów właściwym komunikatem, skorzystaj z profesjonalnego nagrania

Telefon nadal jest najistotniejszym i najczęściej stosowanym narzędziem, jeśli chodzi o nawiązanie kontaktu między klientami a obsługującymi ich przedsiębiorstwami. W szerokiej grupie dużych firm klienci zostają połączeni z centralą, która następnie przekierowuje ich do odpowiednich jednostek albo udziela pomocnych informacji. Przywitanie zastosowane w centrali telefonicznej jest naprawdę ważną sprawą, gdyż wystawia świadectwo danej firmie.

Dlaczego to aż tak ważne?

Coraz więcej zakładów pragnie stosować w swoich centralach zapowiedzi telefoniczne.

Poszukujesz podobnych wiadomości na opisywany w tym miejscu temat? To nie problem, zwyczajnie wejdź dalej gry maszyny a przekonasz się, że to było bardzo proste.

Stanowią one wielką wygodę dla telefonujących klientów, ponieważ pozwalają zdobyć pomocne informacje i połączyć się z określonym gabinetem albo – (serwis alarmów Gdańsk więcej informacji) człowiekiem. Z zapowiedzi telefonicznych otrzymać można istotne informacje, jak chociażby godziny pracy biura czy numery wewnętrzne dla poszczególnych działów. W wypadku gdy firma trudni się różnymi dziedzinami działalności, zapowiedzi telefoniczne pozwalają dobrze kierować połączeniem, aby kontaktować się z odpowiednią komórką i załatwić swoją sprawę. Zastosowanie zapowiedzi telefonicznej okazuje się istotne również ze względu na prestiż i wizerunek firmy – taka usługa przedstawia się elegancko i wyjątkowo profesjonalnie.

Jak to zrobić?

W

Studio nagrań

Autor: euranet_plus
Źródło: http://www.flickr.com

wypadku, gdy pragnie się zdobyć komunikat dla swojej centrali telefonicznej, należy skontaktować się z firmą, która trudni się sporządzaniem takich nagrań i złożyć właściwe dyspozycje. W nagranym komunikacie należy uwzględnić wszystkie ważne informacje, jakie chce się przekazać klientom. Można decydować się również na opcję komunikatu z utworem muzycznym. To idealna alternatywa, jeśli klienci są zmuszeni czekać na połączenie.

Pomocny okaże się bank głosów

W wypadku nagrania dla centrali ważny okazuje się wybór optymalnego głosu, który okaże się wyrazisty i przyjemny dla ucha. Na szczęście bank głosów udostępnia nagrania licznych lektorów, co pozwala klientom dowolnie kreować swoje nagrania. Można zdecydować się na głos pani albo mężczyzny, na kojący podkład muzyczny albo bardziej energiczną nutę. Wszystko spoczywa w kwestii klienta, można zatem dopasować nagranie dla swojej centrali do profilu działalności przedsiębiorstwa lub poszczególnych działów. To wyjątkowo komfortowa opcja, która pozwoli podnieść prestiż, jak też jakość obsługi telefonicznej w firmie.