• ul. Kłosowa, 63-410 Ostrów Wielkopolski

Liczne filie reklamowe z powodzeniem wykorzystują telebim w swoich akcjach

Towarzyszące nam każdego dnia reklamy tyczą się najróżniejszych zagadnień z życia. W największym stopniu powszechne są naturalnie afisze sklepów bądź kultowych marek odzieżowych. Coraz to częściej jednak dostrzec można billboardy lub filmy reklamowe rozmaitych instytucji społecznych, które stosując kilka kanałów usiłują trafić do świadomości osób.

ekran

Autor: waylonscott
Źródło: http://www.flickr.com
Poruszając się w biegu dnia po mieście, często natrafić można na plakat propagujący dany styl życia zabiegami (np. łącze) zachęcający do wsparcia pewnej akcji humanitarnej. Jest to świetne rozwiązanie we współczesnych czasach, ponieważ oglądając telewizję wielu ludzi automatycznie wyłącza ukazujące się reklamy. Jak radzą sobie z tym zatem ogromne organizacje publiczne? Otóż sięgają po fenomenalne rozwiązanie, jakim jest telebim (przeczytaj dodatkowe informacje), który ułatwia dotrzeć do niezmiernie rozległego grona adresatów.

Na przykład jadąc samochodem zdołamy dostrzec duże spoty promujące rozsądną jazdę i rozwagę kierowców. Co relewantne rozmieszczane są one właśnie w miejscach, gdzie ruch powoli zaczyna się zwiększać. Tak też jest z wszystkimi reklamami instytucji społecznych, które wykorzystując telebim (Medas Media) mogą rozpowszechniać zdrowy styl życia, akcje humanitarną, uświadamiać o ogólnoświatowych tematach uroda (np. strona tutaj) nawoływać do dbania o otoczenie faktycznie gigantyczną liczbę ludzi.

reklama

Źródło: www.medas-media.com.pl

Jest to nadzwyczaj znaczące dla funkcjonujących w ów sposób organizacji, bowiem uprzystępnia trafienie do świadomości ludzi. Wielkim plusem używania z tego rozwiązania jest fakt, że zapewnia on możliwość reklamy wśród społeczeństwa bez względu na to czy konkretna osoba posiada internet, czy użytkuje z telewizji bądź słucha radia. W takiej sytuacji te środki przekazu nie są znaczące, dlatego że umieszczony w mieście telebim staje się widzialny przez każdego i doskonale się sprawdza w roli nośnika informacji.

We współczesnych czasach funkcjonuje niemało zorganizowanych grup prospołecznych czy instytucji charytatywnych, które w sposób bardzo praktyczny muszą dotrzeć do społeczności. Najczęściej chcą połączyć niskie koszty z uzyskaniem postanowionych celów, a w takiej okazji telebim jest najbardziej opłacalnym i pewnym wyjściem.