• ul. Kłosowa, 63-410 Ostrów Wielkopolski

Reklama zewnętrzna, dobra alternatywa dla zwykłych kampanii promocyjnych?

Reklama zewnętrzna kojarzy się z dużym formatem, nowoczesnymi nośnikami i niestandardowymi rozwiązaniami. Jej odsłon znajdziemy wiele – od aktywnych, np. mieniące się światła, po pasywne czyli plakaty. Czy w dużych aglomeracjach czy w mniejszych miejscowościach, ma przykuć uwagę przechodniów, kierowców, mieszkańców.

Reklama outdoor

Autor: hobvias sudoneighm
Źródło: http://www.flickr.com
Dlatego powinna posiadać odpowiednie wymiary i nowoczesną szatę graficzną. Jej głównym cele jest, aby była ”jakaś” i co najważniejsze – pozostała w pamięci odbiorców. Ciekawa i przyciągająca uwagę odbiorcy grafika, daje gwarancję niezawodnego promowania produktów i usług.

Czasem nie zawsze jesteśmy świadomi, jak przy pomocy stosunkowo niewielkich kosztów możemy poprawić sytuację finansową naszej firmy. Jeśli więc nasza firma zajmuje się handlem, produkcją, gdy zależy nam by wypromować swój produkt – reklama na budynkach będzie strzałem w dziesiątkę – [odnośnik]. Tego typu forma reklamy to pewny sukces. Zarządcy coraz chętniej wynajmują powierzchnie na budynkach. Reklama na budynkach nie musi budzić negatywnych emocji. Oprócz pełnienia podstawowych zadań, może maskować zaniedbane nieruchomości, co zauważalnie wpływa na estetykę otoczenia.

Najpopularniejszą formą reklamy wizualnej w miastach są na dzień dzisiejszy telebimy. To najnowszy sposób na promocję działalności, usługi lub produktu. Ekran Led, jako treść dynamicznie zmieniająca się, w naturalny sposób zajmuje czołowe miejsce w rankingach, wyprzedzając klasyczne nośniki reklamy takie jak telebimy i banery.

Odtwarzane na nim spoty są dobrze widoczne o każdej porze, niezależnie od warunków pogodowych. Obrazy docierają do szerokiego kręgu odbiorców – szacuje się, iż trafiają do prawie 90% osób przechodzących lub przejeżdżających obok ekranu. Taka reklama jest bardziej efektywna niż tradycyjne billboardy toteż istnieje duże prawdopodobieństwo, iż to telebimy będą przyszłością reklamy wizualnej.

Więcej na ten temat: http://www.foliograf.pl/#!reklamy-na-budynkach/c1kdv