• ul. Kłosowa, 63-410 Ostrów Wielkopolski

W jaki sposób na targach ślubnych wyróżnić się spośród konkurencji i pozyskać stałych nabywców

Stały nabywca bywa jak żyła złota. Żeby go jednak pozyskać należy wykazać się ponadprzeciętną pomysłowością oraz w miarę grubym portfelem, szczególnie gdy dopiero zaczyna się własną przygodę w biznesie. W sumie tylko te ogromne przedsiębiorstwa mogą np. wziąć udział w targach. A tego typu imprezy cieszą się popularnością wśród potencjalnych klientów.

targi książek

Autor: mi chiel
Źródło: http://www.flickr.com
Na targi przychodzą również te osoby, które mniej zaciekawione pozostają proponowanymi produktami lub usługami, a więcej gadżetami rozdawanymi przez wystawców. Jednak taki zwyczajny długopis może być świetnym nośnikiem reklamy nawet w rękach przypadkowo obdarowanego obywatela. Nikogo więc już nie zaskakuje fakt, że całkiem duże fundusze bywają przeznaczane na nośniki reklamowe używane w trakcie targów budowlanych. Największe i często najkorzystniejsze wrażenie na odwiedzających robią systemy wystawiennicze. Powinny być one przygotowane przez profesjonalną agencję reklamową. Zatrudnieni tam specjaliści od public relations wiedzą i mogą tak obmyślić przekaz reklamowy, aby zleceniodawca pozyskał relatywnie duże grono odbiorców. Bardzo istotna jest użyta kolorystka – odcienie zielni nie powinny znaleźć się na reklamie produktów spożywczych, ponieważ są w stanie zasugerować nabywcy pleśń, np. na bochenku chleba, kupionym w ubiegłym tygodniu. Pijarowcy zadbają się także o to, żeby informacje zamieszczone na roll-upach nie były zbyt rozbudowane.

Systemy wystawiennicze można zakupić w zestawie. A na taki komplet złożą się przede wszystkim trybunki oraz ścianki wytworzone z tworzyw wtórnych, a na nich zostaną zamieszczone loga i slogany reklamowe. Jeżeli impreza ma się odbyć na zewnątrz, to ci bardziej bogaci przedsiębiorcy być może na wspomnianą okoliczność kupią specjalny namiot reklamowy, który można potem wykorzystać także w czasie innych, nawet niesłużbowych meetingów.Przygotowane systemy wystawiennicze trzeba uzupełnić niepozornymi elementami. W czasie corocznych wystaw potrzebne będą stojaki na foldery – do tej formy reklamy klienci już się przyzwyczaili i niekiedy sami o nie pytają. Jeśli w firmie wyznaczono osobę trudniącą się odpowiadaniem na pytania przyszłych konsumentów, to bez dwóch zdań trzeba zaopatrzyć się w niewielki gadżet, czyli plastikowy stojak na wizytówki. Jak pokazaliśmy, uczestnictwo w targach jest związane ze sporym wydatkiem, ale na szczęście można go trochę zredukować np. poprzez wynajęcie wybranych elementów stoiska.