PRZEMYŚLANY OBRAZ SPÓŁKI

Co tak tak ogólnie jest sukcesem i jak go budować? Otóż najlepszym sposobem jest wykreowanie marki, która zacznie kojarzyć się z danym wyrobem bądź też danymi usługami. Najważniejsze jest to, by potencjalny chętny stał się kupującym. Dlatego tak ważna jest strona wizualna produktu, na którą zalicza się logo – które ma konkretną tylko dla siebie tonację barw oraz jest ona oryginalna.
Identyfikacja wizualna pozwala na sporządzenie księgi znaków, która zawiera w sobie logotypy różnych firm. Chcąc wymyślać coś niepowtarzalnego warto zapoznać się z tego rodzaju publikacją.

Pierwsze wrażenie

Wizytówki, wizytownik
Autor: http://www.sxc.hu
Źródło: http://www.sxc.hu
Najważniejsze znaczenie ma pierwsze odczucie. Wiele razy słyszeliśmy, że nie da się drugi raz zrobić pierwszego wrażenia. Dlatego tak istotne jest by stworzyć coś, co rzeczywiście będzie pociągało tłumy. Dla klienta istotne jest opakowanie (dodatkowe informacje), ale równie istotna jest gatunek produktu. Dobrze, więc dbać nie jedynie o to, co na zewnątrz, ale też o to, co w środku.



Dzięki świetną jakość danej rzeczy mamy pewność, że klient wróci po nasze produkty i powie o nich innym osobom. Dlatego poza pudełkiem istotne jest też to, czy dana rzecz lub też usługa mają wartość same w sobie. Tworząc produkt lub chcąc rozreklamować firmę musimy znaleźć grafika, który zrobi prawdziwy logotyp, który zostanie w pamięci na długo. Ciekawa logo daje możliwość zainteresowania jak największej ilości osób.


http://kolorama.com.pl/
Źródło: http://kolorama.com.pl/
Trzeba jednak wspomnieć o tym, że nie zawsze te najmocniej kolorowe rzeczy najlepiej schodzą. Czasem delikatniejsze loga o wiele bardziej oddziaływają na klientów. Całość jest zależna od tego, do której grupy wiekowej mamy zamiar skierować daną rzeczą. Są prowadzone często ankiety, które pomagają dowiedzieć się dzięki sprawdzonej grupie osób, jaki kolor opakowania produktu najbardziej im się podoba, jaki rozmiar powinno mieć opakowanie, czy powinno mieć dodatkową folię.

Na takie i temu podobne pytania muszą odpowiedzieć osoby, które stanowią pewny wyznacznik, który pozwala na właściwe zaprojektowanie opakowania jakiegoś produktu, które szybko pozwoli klientowi identyfikację wizualną wszystkim mniej i bardziej zaciekawionym. Chodzi o to, by każdy widząc konkretny wzór lub specyficzne zestawienie barw myślało o jednej firmie.