• ul. Kłosowa, 63-410 Ostrów Wielkopolski

Ulotki reklamowe – czy to wciąż odpowiedni sposób na reklamę? W jaki sposób spowodować, aby był jak najbardziej skuteczny?

Masz swoją działalność? Oferujesz jakiegoś rodzaju usługi? Prowadzisz warsztat samochodowy, salon fryzjerski, a może sklep? To bez znaczenia. W każdym razie zasadniczo powinieneś pomyśleć o reklamie. Nawet jeśli idzie Ci świetnie – w końcu może jeszcze lepiej. Można mieć jeszcze więcej klientów, którzy będą przychodzili do Ciebie regularnie oraz sprawią, że obroty się zwiększą. Jednakże jak się za to wziąć? Zasadnicze metody reklamy są znane chyba wszystkim z nas. Przecież napotykamy je na co dzień.

Ulotki

Autor: Paul Stainthorp
Źródło: http://www.flickr.com
Te w gazetach, w radiu, w TV. Plakaty, reklamy na telebimach. Owocne bywają również ulotki reklamowe. Niektórzy na nie utyskują, mówią, iż ulotki drażnią, że nie lubią otrzymywać ich na ulicach. Lecz być może właśnie dzięki temu kawałkowi papieru jeden z Twoich przyszłych klientów zauważy istnienie Twojego przedsiębiorstwa? Być może spojrzy na ulotkę oraz wywnioskuje, że wreszcie odnalazł dokładnie to, co mu jest konieczne? Warto spróbować.

Żeby jednak ten rodzaj reklamy był owocny, musisz odpowiednio zaplanować swoje działania. Nade wszystko – zdecyduj się na należyte miejsca, w których będziesz namawiać potencjalnych klientów. Nie powinny to być z pewnością boczne, mało ruchliwe osiedlowe ulice. Tam przecież nie znajdzie się zbyt wielu zainteresowanych. Najkorzystniej rozdawać ulotki reklamowe w strategicznych, niezmiernie popularnych miejscach.

Jeśli interesuje Cię Warszawa, będą to np. Dworzec Główny czy też Aleje Jerozolimskie. Z przeciwnej jednak strony – nie ma co przesadzić. Jeżeli masz mały osiedlowy gabinet fryzjerski, skup się raczej na swoich okolicach. Nie ma przecież raczej co liczyć, iż ktoś przyjedzie z drugiego końca miasta, by specjalnie skorzystać akurat z oferowanych przez Ciebie usług.

Co oprócz tego jest ważne? Jak najbardziej to, jaki wygląd mają same ulotki reklamowe. Powinny być one przejrzyste, wyraźne, estetyczne. Warto więc poprosić o ich wykonanie kogoś o choćby minimalnym pojęciu o grafice komputerowej. Chcemy przecież zachęcić hipotetycznego klienta, a nie go przestraszyć albo też rozbawić.