• ul. Kłosowa, 63-410 Ostrów Wielkopolski

Czy warto korzystać z reklamy miejskiej? Jakie ma ona plusy, kiedy jest sens stosować?

Reklama zewnętrzna to doskonały sposób, by dotrzeć do ludzi w różnorodnych miejscach. Nie ma znaczenia, czy w tej chwili pracują, gadają z kimś, jadą na urlop lub zwyczajnie chodzą po mieście, tego typu reklama jest w stanie do nich dotrzeć. Reklama zewnętrzna oferuje możliwości w zakresie dotarcia do odbiorców o każdej porze, jak również oddziałuje na ludzi w nienachalny sposób. Billboardy są dzisiaj praktycznie wszędzie.

telebimy reklamowe

Autor: http://www.freeimages.com
Źródło: http://www.freeimages.com

Jeśli do zwykłej przestrzeni reklamowej włożymy trochę kreatywności, to nagle otrzymujemy nowego rodzaju przestrzeń na reklamę, jaka wcześniej była średnio wykorzystana. Według różnego rodzaju badań kampanie outdoorowe są jednymi z bardziej opłacalnych form reklamy – przykładowo: dailymotion telebim. Gdy porównamy reklamy zewnętrzne do innych form reklamowych, to zobaczymy, że w przeciwieństwie do telewizyjnych czy radiowych, outdoor to medium, jakiego nie możemy po prostu wyłączyć albo ściszyć. Jeśli chodzi o tradycyjne formy reklamy, konsument ma możliwość regulowania jej odbioru, w temacie reklamy zewnętrznej, odbiorca nie ma nad nią kontroli. Taka reklama (sprawdź opakowania z reklamami) wszędzie oddziałuje tak samo, nie ma znaczenia czy mowa o dużej światowej metropolii czy o telebimy Podlaskie. Bardzo interesującą możliwością dla zleceniodawców jest fakt, że posiadają oni całkowitą kontrolę nad tym, gdzie będzie widoczna taka reklama (zapoznaj się z cenom pylony informacyjne kliknij tutaj). Następnym plusem jest to, że reklama na zewnątrz zauważana jest przez wielkie grono odbiorców. Każdego dnia ludzie muszą pokonać jakąś odległość od miejsca zamieszkania do swojej pracy. A później z powrotem.

reklama w mieście

Autor: 7 w d
Źródło: http://www.flickr.com

W przypadku zmotoryzowanych, stanie w korkach należy do codzienności, w związku z tym znużeni na pewno będą poszukiwać jakiegoś punktu zaczepienia. W takich sytuacjach jest bardzo możliwe, iż zwrócą uwagę na naszą reklamę. Tak to właśnie wygląda w różnych miejscach, przykładowo telebimy Podkarpackie – . Tak więc, czy tego chcemy czy nie, tego typu przekazy reklamowe zapadają nam w pamięć. Dzięki więc tego rodzaju formie reklamy, jaka dość często odciąga nas od codzienności, nie czujemy, iż informacja jest nam narzucana, a tak na dobrą sprawę się dzieje w sytuacji głośnych, zajmujących reklam innego rodzaju. Dla wielu odbiorców tego typu forma reklamowania artykułów jest bardziej do zaakceptowania.