• ul. Kłosowa, 63-410 Ostrów Wielkopolski

Sposób na oszczędne zakupy spożywcze

Gazetki reklamowe zna każdy z nas. Składają się z niewielkiej ilości stron, na których widnieją informacje o produkcie. Gazetka reklamowa posiada okres ważności, w którym towary objęte są promocją. Od dłuższego czasu stanowi jeden z głównych narzędzi marketingowych sieci handlowych. Możemy ją znaleźć w każdym większym sklepie, hipermarkecie lub w naszych skrzynkach pocztowych. W ten sposób korzystamy z gazetek najczęściej, albowiem za ich pośrednictwem otrzymujemy informacje o rabatach, atrakcyjnych cenach w danym sklepie. A któż z nas nie czuje potrzeby by być na bieżąco z promocjami?

Klienci w sklepie spożywczym

Autor: daryl_mitchell
Źródło: http://www.flickr.com
Z ulotkami związany jest cały cykl produkcyjny oraz dystrybucyjny. Aby gazetka promocyjna mogła powstać zaangażowanych jest wiele czynników – drewno, woda i prąd do produkcji papieru i druku. Z uwagi, iż co rok w Polsce powstaje około 2 miliardy ulotek oraz gazetek promocyjnych, za produkcją tą stoi ogromne zużycie zasobów naturalnych. Oczywiste, iż ”rozprowadzanie” gazetek przez strony internetowe jest bardziej „EKO”.W sieci widnieją serwisy, które umożliwią nam przeglądanie gazetek promocyjnych największych sieci handlowych na terenie kraju. Tesco gazetki promocyjne (, zawsze są aktualne. Posiadając kilka ulotek z wielu sklepów, np. Carrefour gazetki promocyjne oraz Tesco gazetki promocyjne jesteśmy w stanie porównać ceny i zadecydować, w którym z nich w danym tygodniu ceny są najniższe. Takie planowanie zakupów, z uwzględnieniem ulotek reklamowych umożliwia nam wybór najciekawszej oferty, niemało tym samym zaoszczędzając. A w obecnych czasach, kiedy sytuacja finansowa wielu osób nie jest najlepsza, jest to znaczące ułatwienie w planowaniu miesięcznych wydatków.
Osoby, które nie mieszkają w pobliżu marketu z pewnością nie wybierają się do niego bez potrzeby. Dzięki ulotce spożywczej taki klient jest w stanie przeczytać, co ciekawego w danym dniu może kupić i za jaką cenę, a to zachęci go do udania się na zakupy.