• ul. Kłosowa, 63-410 Ostrów Wielkopolski

Z jakich sposobów i metod będzie korzystać nowoczesna reklama, różne rodzaje reklamy zewnętrznej

Reklama korzysta z bardzo wielu różnych sposobów i metod dotarcia do klienta, jakie są dobierane w zależności od reklamowanego towaru i grupy docelowej. Sporą część rynku reklamowego bierze radio, telewizja i internet, to właśnie w tych mediach są największe pieniądze i kampanie. Dużą rolę na rynku reklamy odgrywają także różnorakie formy reklamy zewnętrznej, w praktyce można je spotkać praktycznie wszędzie.

billboard reklamowy

Autor: Vernon Chan
Źródło: http://www.flickr.com
Ogromną zaletą zewnętrznych form reklamy jest bardzo duża ilość docelowych odbiorców.

Jeśli ciekawi Cię to zagadnienie, to obejrzyj więcej (https://calus-p.pl/46-stojaki-na-rowery-spirala-spiralne-), a z pewnością zdobędziesz mnóstwo interesujących informacji na ten wątek.

Jeśli nośnik ustawi się w samym centrum większego miasta takiego jak na przykład Kraków, Wrocław albo Warszawa, to spodziewać się można wielu tysięcy osób, które go po prostu zobaczą. Tak samo popularne i równie skuteczne są nośniki reklamowe zlokalizowane obok ruchliwych ulic, tu z kolei grupą docelową są kierowcy, jakich na takich trasach też również ogromna liczba.

Kolejne bardzo często wykorzystywane przez firmy reklamowe miejsca, to centra handlowe, galerie, urzędy i instytucje, tam także zewnętrzna reklama bardzo dobrze będzie się sprawdzać. Zewnętrzna reklama używa sporo różnorodnych nośników. Najpopularniejsze i nadal najbardziej skuteczne są typowe billboardy Kraków, przeważnie stawiane obok ruchliwych miejsc, gdzie najlepiej się sprawdzają – . Odbiorcami bilboardów są kierowcy jadący ulicami, spacerujący po chodnikach a także osoby które robią zakupy albo załatwiające różne sprawy.

Ostatnio bilboardy coraz częściej są zastępowane w niektórych miejscach przez tablice LED, w porównaniu z tradycyjnymi tablicami umożliwiają one prostą zmianę wyświetlanego obrazu, a oprócz tego widoczne są przy praktycznie każdej pogodzie. W większych miastach bardzo dobrze będzie się sprawdzać reklama na pojazdach miejskiej komunikacji, jadący tramwaj czy autobus z ciekawą, naklejoną reklamą na pewno będzie zauważony przez dużą część pasażerów. Bardzo dobrze się też sprawdzają reklamy na nieruchomościach, one również ze względu na swoje gabaryty są bardzo widoczne, a oprócz tego często będą zasłaniać remontowane miejsca.