• ul. Kłosowa, 63-410 Ostrów Wielkopolski

Bez promocyjnych pomysłów świat byłby mało efektywny

Wszyscy zdajemy sobie sprawę, że dzięki rozwojowi Internetu świat pędzi jeszcze szybciej. Dziś nie wystarczą nam reklamy w TV, musimy brać pod uwagę marketing internetowy. A jakie są komponenty tego rodzaju marketingu? Widzimy ogromną ilość reklam w Internecie, często nie są one zbytnio powiązane ze stroną, na którą weszliśmy. Często wyskakują nam różnego rodzaju reklamy w osobnych okienkach. Do tego trzeba włączyć maile z informacjami reklamowymi. Internet to jedna ogromna reklama.

ludziki biegnące z listami

Z tego powodu jest to, tak ważne medium dla marketingu. Co ciekawe wiele firm stawia jedynie na marketing internetowy, jako pomysł na pokazanie się światu. Bywa, że zapomina się o instrumentach typu programy motywacyjne. Najczęściej są to firmy, które skierowane są na odbiorcę do pięćdziesiątego roku życia, bywa, że są sfokusowane na grupie osób od trzynastego do trzydziestego roku. Wszystko związane jest z tym, do kogo kierujemy naszą ofertę. Im młodsze osoby, tym marketing (zobacz masowa wysyłka listów ) internetowy jest lepszym sposobem na dotarcie do nich. Dla osób starszych najczęściej ciekawsza okaże się ulotka, którą otrzymają na ulicy lub zostanie im włożona do skrzynki na listy. Jednak najlepszym opcją jest łączenie klasycznych rozwiązań marketingowych z reklamowaniem się w Internecie. Czytaj na stronie: .

e-marketing

Autor: flickr.com

Któż z nas nigdy nie skusił się i nie posłał ani jednego smsa na jakąś loterię, palec do góry? Mniemam, że zgłosiłyby się tylko i wyłącznie osoby, które nie posiadają telefonu komórkowego. Wszyscy wiemy, że loterie to chwyt marketingowy. Ktoś zarabia na tym, że przesyłamy jakąś informację, która jest bardzo prosta, a potem czekamy na odzew i tak to mniej więcej wygląda. W telewizyjnych i radiowych audycjach pytania są tak proste, że jedynie przypadkiem można byłoby źle odpowiedzieć. Tak, więc ślemy smsy.

Później brakuje nam środków na koncie, nie otrzymaliśmy nagrody, ale wierzymy, że może następnym razem się uda. Jednak z loteriami sms jest tak, że jeśli chociaż raz wysłaliśmy smsa, bez znaczenia czy to do radia, czy w związku z konkursem w gazecie, to bardzo długo – najczęściej do momentu, gdy zlikwidujemy numer – będziemy dostawać smsy związane z kolejnymi edycjami konkursu , czy też opcją wygrania super zestawu, wystarczy, że wysłaliśmy smsa jeden, jedyny raz. A jak to się kończy to dobrze wiemy, później powinniśmy wysłać jeszcze jednego smsa i jeszcze jednego i później znowu brakuje nam środków na koncie.