Programy motywacyjne - czyli, jak po zachęcać klienta do bardziej częstego zakupywania w naszym sklepiku

Na pewno zakupując poprzez sieć internetową, nie jeden raz trafiłeś wewnątrz jakimś sklepiku na słówka "programik lojalnościowy". Czy zastanawiałeś się, co to w rzeczywistości bywa? Z pewnością, szczególnie, że natrafiłeś na te słówka nie jeden ale setki razu, nie jedynie na Polskich stronach, ale i na tych z zagranicy, gdzie brzmi troszkę w inny sposób, ale ma te same znaczenie.




sala weselna
Autor: Michael Reinhold
Źródło: http://www.flickr.com


pokoje
Źródło: pixabay.com


Jaki jest sens takiego typu programów? Po co one istnieją? Tego wszystkiego dowiesz się z naszego nowiutkiego artykułu!


Programiki lojalnościowe, które także możemy przezwać jako programy motywacyjne, są to tak naprawdę legalne oraz ciekawe sposoby, aby zachęcić nas - klientów, do bardziej częstego kupowania w jakimś sklepie wewnątrz sieci internetowej. W uzależnieniu od stronki internetowej - jej tematyki, czy też najzwyczajniej ogólnego zamysłu jej administratora, programik typu lojalnościowego wszędzie wygląda w inny sposób, choć od czasu do czasu mamy możliwość natrafić na jego bardzo podobny "wydźwięk" na paru stronach, nawet i w ogóle ze sobą nie związanych. programy lojalnościowe i motywacyjne tego rodzaju, przydają nam - jeśli kupujemy pierwszy raz, lub jesteśmy stałymi klientami (nie wspominając o tym, że jesteśmy wpisani do tak zwanego "Newslettera") - możliwość pozyskania rabatów na kolejne zakupy, lub wygrać jakiegoś typu nagrody. Najmocniej popularnym rodzajem programu lojalnościowego, jest możność zbierania punktów na danej stronie, które potem możemy wymienić na przeróżne gadżety, rabaty, a czasami nawet i samiutki asortyment sklepu.




Punkty otrzymujemy zwykle przy zamówieniach, dzięki temu, jeśli na jakąś rzecz starczy naszym osobom punktów, mamy możliwość to zamienić (punkciki wtedy bywają odejmowane) i za darmo otrzymamy to z następną paczuszką.