• ul. Kłosowa, 63-410 Ostrów Wielkopolski

kupiłeś stronę w sieci i chcesz, by osiągnęła sukces? Nie zapomnij o SEO oraz algorytmach Google!

Jeszcze jakiś czas temu Internet w naszym kraju był dość słabo dostępnych. Ci, którzy chcieli się z nim połączyć musieli albo udać się do kafejki internetowe, albo połączyć się z globalną siecią komputerową za pośrednictwem telefonu. Obecnie korzystanie z globalnej sieci komputerowej jest banalnie proste. Co więcej, mnóstwo osób stawia na zarabianie w Internecie. Zakładają oni własne strony, które tworzyć muszą określony ruch.

Praca na komputerze

Autor: Kārlis Dambrāns
Źródło: http://www.flickr.com
Aby witryna internetowa w ogóle przynosiła jakieś zyski, musi lokować się na najwyższych miejscach w wynikach wyszukiwania. A to możliwe jest tylko wtedy, kiedy będzie ona zoptymalizowana pod kątem SEO. Każdy właściciel strony zmierza do tego, aby zdobywała ona możliwie jak najlepsze wyniki w wyszukiwarkach internetowych. Niestety, nie zawsze osiągnięte rezultaty są zgodne z tym, co zamierzało się osiągnąć. Dlatego każdemu właścicielowi strony poleca się, aby postawił on na przeprowadzenie audytu SEO. Audyt SEO to mówiąc możliwie jak najprościej raport, który tworzony jest na podstawie bardzo pogłębionych analiz odnoszących się do witryny – .

Podczas analizy brane są pod uwagę te czynniki, które w istotny sposób wpływają na osiąganą później pozycję w wynikach wyszukiwania. Audyt SEO pozwala dowiedzieć się, jakie są mocne oraz słabe strony witryny, które wpływają na jej wynik w wyszukiwarkach internetowych. Równocześnie w audycie zawsze zawarte są wskazówki odnoszące się do tego, jakie praktyki pomogą osiągnąć zakładane rezultaty. Porządnie wykonany audyt SEO – polecana strona – pozwala na wykrycie błędów, które są na stronie i przez które nie może ona osiągać pożądanych wyników. Jednocześnie wskazuje dokładnie i wyraźnie sposoby na usunięcie tych błędów, co skutkować ma lepszymi wynikami wyszukiwania witryny.

Audyt SEO nie zalicza się do usług tanich. Niezależnie jednak od tego każdy posiadacz strony internetowej powinien pamiętać, że w audyt SEO naprawdę opłaca się inwestować. Zdobyte na jego skutek informacje umożliwiają wprowadzenie potrzebnych zmian, a tym samym osiąganie przez stronę najlepszych wyników wyszukiwania. To, jak bardzo strona widoczna jest w wyszukiwarce przekłada się z kolei na zainteresowanie reklamodawców. Im lepsza pozycja strony, tym ofert reklamodawców jest więcej.

Kiedy rozmawiamy o SEO i zagadnieniach z nim związanych, trzeba wspomnieć także o Google Panda 4.2 – zobacz polecaną stronę www. Jest to specjalny algorytm wprowadzony przez znaną i docenianą firmę Google, który ma prowadzić do większej widoczności stron w Internecie. Zmniejsza on jednak widoczność tych stron, które nie uznawane za wartościowe. Google Panda 4.2 to kolejna już propozycja firmy Google w tym względzie. Pierwsza stosowana była w roku 2011 na terenie USA, czyli Stanów Zjednoczonych. Od tamtego momentu firma Google raz na jakiś czas wprowadza kolejne algorytmy.