Zareklamuj firmę w aktualnej gazetce - przeczytaj jak to wygląda w praktyce

Najważniejszą cechą wolnego rynku jest rzecz jasna konkurencja. Współcześnie na polskim rynku funkcjonuje poro firm i co rusz zakłada się nowe, stąd też tak istotne jest, by skutecznie wyróżnić się na tle przedsiębiorstw prowadzących podobny rodzaj działalności gospodarczej. Służy do tego przede wszystkim reklama, a ściślej mówiąc różne jej formy.
reklama
Autor: Broadway Tour
Źródło: http://www.flickr.com
Aktualnie firmy mogą reklamować się w rozmaity sposób. Standardowo mogą być to plakaty, ulotki albo reklama w radiu lub telewizji. Coraz częściej stosuje się także reklamę poprzez gadżety, czyli dawanie klientom za darmo kubków, smyczy czy innych przedmiotów posiadających logo firmy. Najbardziej jednak popularne wymienione już ulotki czy gazetki promocyjne jak Promocyjni, z tego powodu, że są względnie tanim i skutecznym narzędziem reklamy.



Oczywiście formę reklamy powinno się dopasować do specyfiki działalności. Dlatego wspomniane gazetki promocyjne są wykorzystywane między innymi przez sklepy, które dzięki nim mogą przedstawić one rozległy asortyment oferowanych produktów. Istnieje przy tym kilka warunków, które trzeba spełnić, aby faktycznie przyciągnąć wielu klientów. Taka gazetka nie może być między innymi nudna. Powinna swoją szatą graficzną i formą zachęcać do obejrzenia artykułów.

reklama
Źródło: www.medas-media.com.pl
Niezwykle często na głównej stronie zamieszcza się promocyjne oferty, co jest dobrym posunięciem. Tworzy się również zachęcające hasła reklamowe, które łatwo wpadają w ucho i łatwo je można zapamiętać. Aby jednak gazetki w istocie zapewniły pożądany efekt, muszą trafić do jak najliczniejszego grona klientów. Kolportaż ulotek i gazetek tego rodzaju nie kosztuje dużo, a może dać spore korzyści.

Bardzo ciekawym rozwiązaniem jest także umieszczanie gazetek promocyjnych w sieci. Internet to zresztą dobre miejsce na reklamę, jednakże trzeba wiedzieć, gdzie zamieszczać informacje, gdyż z biegiem czasu jest ich w internecie coraz więcej i użytkownicy stron internetowych coraz częściej nie zwracają już uwagi na wrzucone na strony bannery. Rzecz jasna gazetka tego rodzaju powinna znaleźć się w pierwszym rzędzie na stronie sklepu i to w zauważalnym miejscu. Dobrym jednak rozwiązaniem jest również newsletter, a więc elektroniczna forma biuletynu wysyłana na pocztę klienta.