• ul. Kłosowa, 63-410 Ostrów Wielkopolski

Dzięki właściwej reklamie będziesz dostrzegany naprawdę w wielu punktach. Pamiętaj, iż takie coś gwarantują billboardy

W każdym większym mieście nie może bez tego funkcjonować. Można to wszędzie spotkać, widoczne w każdym miejscu. Czasem wygląda to ładniej, czasami gorzej, niemniej nie da się tegonie zauważyć. Reklama billboardy bo o tym mowa pojawiły się w naszym kraju wraz z przybyciem kapitalizmu i szybko stały się obowiązkowym szczegółem krajobrazu miejskiego, ale nie tylko. W każdym miejscu można je napotkać, niekiedy ma się jednak wrażenie, że jest ich zbyt wiele.

billboard

Źródło: flickr.com
Łatwo tak stwierdzić, gdy przy wjeżdżaniu do dużych miast zalewają pobocze, mienią się różnymi kolorami, mieszają się z drogowskazami. To jednak nie jest wina tych reklam, a polityki dotyczącej ich montowania. Nie ma tak naprawdę właściwych regulacji dotyczących, jak można je rozlokować, gdzie, jaką ich liczbę, jakie powinny mieć kolory i tak dalej. Tracą na tym inwestorzy reklam, bo wielu ludzi przez ten bałagan, tak naprawdę zaczyna wyraźnie się sprzeciwiać żądają ich usunięcia. To oczywiście nadinterpretacja, bo to reklama jak każda inna, ale prawdą jest, że należałoby coś z tym zrobić. Z pewnością trzeba zwrócić uwagę na wysoką jakość billboardu, oferowaną choćby tu: .

Jednakże jak przyjrzymy się polskim miastom to nie tylko w tej dziedzinie jest nieporządek. Na przykład takie obklejanie miasta plakatami, czy to związanymi z konkretnym wydarzeniem, czy może przed wyborami. Nikt nie zastanawia się gdzie można coś wywiesić tylko zajmuje się tym, zazwyczaj bez pozwolenia. Oczywiście, przyłapany na gorącym uczynku będzie się z tego tłumaczył, ale jak to zrobić, żeby taką osobę złapać. Przecież nie zorganizuje się kamer w każdym punkcie miasta, poza tym to czyn raczej mało szkodliwy społecznie.

billboardy

Autor: Broadway Tour
Źródło: http://www.flickr.com
Jednak, zamiast robić takie swoiste zabawy w kotka i myszkę lepiej i z pewnością praktyczniej zarządzić skuteczną politykę w tym zakresie, żeby ta interesująca forma reklamy miała swoje określone, ale też cieszące oko miejsce w krajobrazie miasta. Jeśli tego się nie zrobi, to tak naprawdę obie strony nic nie wskórają. Z jednej strony zasmuceni mieszkańcy, że przestrzeń miejska jest niszczona, z drugiej reklamodawcy, dla których taka forma reklamy może być nieopłacalna. To oczywiście perspektywa najbliższej przyszłości, na razie ta forma reklamy cieszy się powodzeniem.