Sprawdzenie opinii klientów
Pamiętaj, że wnikliwe opracowanie (https://autokasacjaklecko.pl/skup-aut-poznan) to nierzadko najbogatsze źródło informacji? Tak jest i w tym przypadku – kiedy klikniesz ten odnośnik, znajdziesz podobne cenne treści.
Zasadza się ona na tym, że do punktu handlowego albo usługowego posyła się osobę, która incognito podgląda pracowników i punktuje swoje obserwacje. Pracownicy nie mają pojęcia, że ten konsument jest tak naprawdę badaczem, więc zachowują się bez skrępowania, tak jak zawsze. Metoda ta została zaprojektowana po tym, jak zauważono wady uroczystych wizytacji w miejscach pracy – świadomi badania pracownicy zwyczajnie zachowują się lepiej niż zazwyczaj.
Badania satysfakcji klientów metodą tajemniczy klient dają rzetelne rezultaty, które ułatwiają zrealizowanie potrzebnych zmian. Taki eksperyment może uczynić, że zwolniony z pracy zostanie pracownik, który olewa wszelkie normy i tą drogą odstrasza klientów do zakupów w sklepie. Rozsądnie jest zatem robić takie badania satysfakcji klientów w oddziale, w którym notuje się niewielki przychód. Najlepszym wyborem jest przeprowadzenie paru ankiet na temat zachowania kadry w konkretnych punktach, a potem wydelegowanie człowieka od analiz typu tajemniczy klient i zdefiniowanie, czy w rzeczywistości zatrudnieni zachowują się źle.