outdoor

warning: Creating default object from empty value in /var/www/vhost/kn-gliwice.edu.pl/modules/taxonomy/taxonomy.pages.inc on line 33.

Atuty reklamy outdoorowej

reklamy outdoorowe
Autor: Elliott Brown
Źródło: http://www.flickr.com
Masowość to pozytyw reklamy typu outdoor. Reklama zewnętrzna może być kierowana równolegle do konkretnych grup klientów, jak ma to miejsce w pozostałych mediach. Świetnie sprawdzi się w dużych miejscowościach. Największą grupą odbiorców reklam typu outdoor są osoby mobilne, czynne, z potencjałem nabywczym, jacy dużą część swojego czasu spędzają przemieszczając się w przestrzeni miasta. Reklama typu outdoor jest w ich wypadku bardzo skuteczna, bowiem kontakt z tego typu reklamą mają praktycznie bez przerwy: podróżując czterokołowcem, idąc ulicą, odwiedzając centra handlowe, markety, stacje benzynowe.

Potrzebujesz skutecznej postaci reklamy? Zamieść ją na zlokalizowanym w dobrym miejscu billboardzie

billboard
Autor: FaceMePLS
Źródło: http://www.flickr.com
Nie bez przyczyny mawia się, że reklama to dźwignia handlu. Dobrze dopasowana do towaru reklama może wzbudzić zainteresowanie konsumenta, przyciągnąć go i skusić do dokonania zakupu lub korzystania z usług firmy. Nie bez powodu właściciele firm szukają efektywnych i ciekawych pomysłów zareklamowania swych produktów. Jedną z popularnych form reklamy okazuje się reklama outdoor, czyli umieszczana na ulicach i obiektach.

Reklamy outdoor jak również tradycyjne

Biznesmen
Autor: businessforward
Źródło: http://www.flickr.com
Prowadzenie swojej działalności gospodarczej wymaga przede wszystkim ciągłego zabiegania o klienta. Ten cel realizować można na bardzo dużo sposobów, aczkolwiek najbardziej powszechnym jest korzystanie z różnego typu form promocji. Reklamować własny biznes, produkty jak i usługi możemy na mnóstwo odmiennych sposobów, jednakże należy zadbać o to, aby były one jak najbardziej dostosowane do profilu naszego biznesu i naszej grupy docelowej.

Co to jest reklama zewnętrzna? Czy warto ją wykorzystywać? Jakie są rodzaje tego typu reklamy?

billboardy reklamowe w mieście
Autor: Nacho
Źródło: http://www.flickr.com
Typy marketingu, jaki można spotkać w sumie w każdym miejscu, czy to po wyjściu z domu lub miejsca pracy, jest outdoor, co oznacza reklamę zewnętrzną. Wśród najbardziej często używanych jesteśmy w stanie spotkać wiele typów, jak plakaty, billboardy czy telebimy. Chociaż dotarcie do klienta przy pomocy wizualnego środka przekazu jest bardzo skuteczne, to niektórzy są zdania, iż taki typ reklamy zaśmieca centrum miasta.

Promocja na zewnątrz do wynajęcia, jak skutecznie się promować

outdoor
Autor: FaceMePLS
Źródło: http://www.flickr.com
Masowość i szeroki obręb, to atuty reklamy zewnętrznej. Jest w stanie być wiedziona naraz do konkretnych grup adresatów. Najogromniejszą gromadą adresatów reklam zewnętrznych są mieszkańcy mobilni, aktywni, z potencjałem nabywczym, którzy sporą część własnego czasu spędzają przemieszczając się w przestrzeni miejskiej.