outdoor

warning: Creating default object from empty value in /var/www/vhost/kn-gliwice.edu.pl/modules/taxonomy/taxonomy.pages.inc on line 33.

Atuty reklamy outdoorowej

reklamy outdoorowe
Autor: Elliott Brown
Źródło: http://www.flickr.com
Masowość to plus reklamy zewnętrznej. Reklama outdoorowa może kierowana być równolegle do konkretnych grup konsumentów, jak ma to miejsce w innych mediach. Świetnie sprawdza się w dużych miejscowościach. Najogromniejszą grupą odbiorców reklam typu outdoor są osoby mobilne, aktywne, z potencjałem nabywczym, którzy dużą część swego czasu spędzają poruszając się w przestrzeni miejskiej. Reklama typu outdoor będzie w ich przypadku bardzo skuteczna, bowiem kontakt z tego typu reklamą mają prawie bez przerwy: jadąc wozem, idąc ulicą, odwiedzając centra handlowe, sklepy, stacje benzynowe.

Potrzebujesz skutecznej postaci reklamy? Zamieść ją na zlokalizowanym w dobrym miejscu billboardzie

billboard
Autor: FaceMePLS
Źródło: http://www.flickr.com
Nie bez przyczyny mawia się, że reklama jest dźwignią handlu. Dobrze dopasowana do towaru reklama może pobudzić zainteresowanie konsumenta, przyciągnąć go i namówić do przeprowadzenia transakcji albo skorzystania z usług przedsiębiorstwa. Nie bez przyczyny szefowie firm poszukują efektywnych i oryginalnych pomysłów zareklamowania swych artykułów. Jedną z popularnych form reklamy stała się reklama zewnętrzna, czyli zamieszczana na ulicach i budynkach.

Reklamy outdoor jak również tradycyjne

Biznesmen
Autor: businessforward
Źródło: http://www.flickr.com
Prowadzenie swojej działalności gospodarczej wymaga przede wszystkim ciągłego zabiegania o klienta. Ten cel realizować można na bardzo dużo sposobów, aczkolwiek najbardziej powszechnym jest korzystanie z różnego typu form promocji. Reklamować własny biznes, produkty jak i usługi możemy na mnóstwo odmiennych sposobów, jednakże należy zadbać o to, aby były one jak najbardziej dostosowane do profilu naszego biznesu i naszej grupy docelowej.

Co to jest reklama zewnętrzna? Czy warto ją wykorzystywać? Jakie są rodzaje tego typu reklamy?

billboardy reklamowe w mieście
Autor: Nacho
Źródło: http://www.flickr.com
Typy marketingu, jaki można spotkać w sumie w każdym miejscu, czy to po wyjściu z domu lub miejsca pracy, jest outdoor, co oznacza reklamę zewnętrzną. Wśród najbardziej często używanych jesteśmy w stanie spotkać wiele typów, jak plakaty, billboardy czy telebimy. Chociaż dotarcie do klienta przy pomocy wizualnego środka przekazu jest bardzo skuteczne, to niektórzy są zdania, iż taki typ reklamy zaśmieca centrum miasta.

Promocja na zewnątrz do wynajęcia, jak skutecznie się promować

outdoor
Autor: FaceMePLS
Źródło: http://www.flickr.com
Masowość i duży zasięg, to atuty reklamy zewnętrznej. Może być prowadzona naraz do konkretnych grup nabywców. Największą gromadą odbiorców reklam zewnętrznych są obywatele mobilni, czynni, z potencjałem nabywczym, jacy sporą część własnego czasu spędzają przemieszczając się w powierzchni miejskiej.