Czy warto korzystać z reklamy miejskiej? Jakie ma ona plusy, kiedy jest sens stosować?

Jeśli do zwykłej przestrzeni reklamowej włożymy trochę kreatywności, to nagle otrzymujemy nowego rodzaju przestrzeń na reklamę, jaka wcześniej była średnio wykorzystana. Według różnego rodzaju badań kampanie outdoorowe są jednymi z bardziej opłacalnych form reklamy – przykładowo: dailymotion telebim. Gdy porównamy reklamy (zobacz pozycjonowanie stron przez Artefakt.pl) zewnętrzne do innych form reklamowych, to zobaczymy, że w przeciwieństwie do telewizyjnych czy radiowych, outdoor to medium, jakiego nie możemy po prostu wyłączyć albo ściszyć. Jeśli chodzi o tradycyjne formy reklamy, konsument ma możliwość regulowania jej odbioru, w temacie reklamy zewnętrznej, odbiorca nie ma nad nią kontroli. Taka reklama wszędzie oddziałuje tak samo, nie ma znaczenia czy mowa o dużej światowej metropolii czy o telebimy Podlaskie. Bardzo interesującą możliwością dla zleceniodawców jest fakt, że posiadają oni całkowitą kontrolę nad tym, gdzie będzie widoczna taka reklama. Następnym plusem jest to, że reklama na zewnątrz zauważana jest przez wielkie grono odbiorców. Każdego dnia ludzie muszą pokonać jakąś odległość od miejsca zamieszkania do swojej pracy. A później z powrotem.

W przypadku zmotoryzowanych, stanie w korkach należy do codzienności, w związku z tym znużeni na pewno będą poszukiwać jakiegoś punktu zaczepienia. W takich sytuacjach jest bardzo możliwe, iż zwrócą uwagę na naszą reklamę. Tak to właśnie wygląda w różnych miejscach, przykładowo telebimy Podkarpackie – .
Masz zamiar przejrzeć nowy artykuł na ten obszerny temat? Więc najedź na link tu… (http://paudio.pl/) i przenieś się do nowej witryny, którą dla Ciebie stworzyliśmy.
Tak więc, czy tego chcemy czy nie, tego typu przekazy reklamowe zapadają nam w pamięć. Dzięki więc tego rodzaju formie reklamy, jaka dość często odciąga nas od codzienności, nie czujemy, iż informacja jest nam narzucana, a tak na dobrą sprawę się dzieje w sytuacji głośnych, zajmujących reklam innego rodzaju. Dla wielu odbiorców tego typu forma reklamowania artykułów jest bardziej do zaakceptowania.