Reklama outdoorowa czy w internecie – którą formę promocji wybrać?
Zainteresowały Cię poniższe wiadomości? Szalenie nas to cieszy i tym samym zachęcamy Cię do serwisu autora po kolejną porcję detali.
Inne bowiem formy wykorzystamy w przypadku chęci dotarcia do studentów, a inne do zamożnych biznesmenów – reklamuj się na billboardzie w Łodzi . O dużej popularności promocji w internecie przesądza fakt, że pozwala ona dotrzeć do określonej grupy odbiorców przy stosunkowo niewielkich kosztach wydatkach.

Zarówno korzystając z e-mail marketingu jak i mediów społecznościowych możemy rzeczywiście precyzyjnie określić wiek, wykształcenie, a nawet poziom zamożności interesujących nas klientów. Takie targetowanie grupy docelowej jest co prawda dodatkowo płatne, jednakże pozwala na wypracowanie naprawdę satysfakcjonujących efektów. Jeżeli nasza grupa odbiorców jest niezwykle zróżnicowana, nakładanie dodatkowych kryteriów nie jest konieczne – pamiętaj, że reklama to dźwignia handlu . Efektywna w takiej sytuacji może być też reklama zewnętrza zlokalizowana przy ruchliwych ulicach czy obiektach handlowych. Ile kosztuje taka promocja?