Skuteczna reklama na billboardzie gwarancją sukcesu dla danego producenta
Przede wszystkim musimy pomyśleć o dobrym sloganie.

Hasło ma przyciągać uwagę, sprawić, że potencjalny klient zatrzyma tak jak na billboardy ostrołęka – przekonaj się jak to może wyglądać Slogan ma być chwytliwy, wyróżniać się na całym tle, tak aby od razu go dostrzec. Należy unikać przeciętnych, nudnych zwrotów, typu „najlepsze” lub „najtańsze”. Niniejsze słowa już na nikim nie wywołują wrażenia. Znakomicie sprawdzają się łatwe, proste do zapamiętania zwroty. Warto też odwołać się do emocji oraz wyeksponować plusy określonego produktu.
Wejdź na moje hiperłącze – tam oczekuje na Ciebie następna dawka świeżych postów. Nie zwlekaj! Będzie miło, jeżeli zostawisz swą ocenę.
Poza sloganem zasadnicze znaczenie ma grafika. Jeden duży element jest o wiele lepszy niż kilka mniejszych, które i tak mogą być niespostrzeżone, gdy np. ludzie jadą autem. Grafika musi wiązać się ze sloganem, muszą stanowić zgraną całość. Grafika i slogan ma też posiadać jakieś tło. Im bardziej kontrastujące, tym lepiej będzie akcentować najistotniejsze elementy billboardu. Jeżeli jednakże uznamy, że coś tutaj nie gra, lepiej jest skorzystać ze specjalnych generatorów kolorystycznych, które podpowiedzą nam, które kolory ze sobą harmonizują.