W jaki sposób zadbać o wizerunek firmy

Dla identyfikacji wizualnej firmy ważna jest również kolorystyka wykorzystywana w kreowaniu obrazu przedsiębiorstwa.
Ten odsyłacz do artykułu kieruje do wpisu, jaki zawiera unikalne treści – zapewne Cię zafascynują i będą przydatne.
Konkretne kolory mogą nieść ze sobą pewne przesłanie i symbolikę, np.: srebrny, szczególnie metaliczny, będzie odnosił się w wyższym stopniu do branży hi-tech, róż do firm zorientowanych na kobiety, z kolei firmy związane z ekologią częstokroć używają kolorów związanych z naturą, takich jak zieloności i brązy.W skład CI wchodzą także inne materiały wizualne wykorzystywane przez przedsiębiorstwa, poczynając od papieru listowego, wizytówek, broszur informacyjnych, ulotek ofertowych, przez narzędzia reklamowe takie jak plakaty a także billboardy, po akcesoria, a nawet stronę WWW. Obszar narzędzi identyfikacji wizualnej jest nadzwyczaj szeroki, stąd istotne dla efektywnej komunikacji firmy jest to, by kreowany wizerunek był spójny, ponieważ nieporównywalnie podnosi to efektywność przedsięwzięć marketingowych oraz silniej oddziałuje na świadomość nabywców – .
