Dzisiejszy marketing, jaki powinien być aby przynosić efekty?

Równocześnie powinno się sprawić by klient jak najlepiej kojarzył przedsiębiorstwo i produkt lub usługę. Taka próba pokazania użytkownikowi iż poza przychodem frapuje nas człowiek jako taki nie musi być zaraz działaniem podyktowanym wyrachowaniem. Im w wyższym stopniu uczciwe staje się zaangażowanie przedsiębiorstwa w jakieś cel charytatywny tym odpowiedniej z punktu spojrzenia marketingu. Jednym słowem, jeśli zarząd firmy pożąda podarować jakiekolwiek środki na chlubny zamysł, czemu się tym nie pochwalić, konstruując w ten sposób korzystny wizerunek firmy.

Marketing zapachowy wykorzystuje się też w innych sferach, przykładowo we fryzjerstwie lub w perfumerii. Stwierdzono, iż niektóre aromaty powodują u ludzi stan spokoju, co może ich nakłonić do korzystania z naszych usług a już z pewnością sprawi że choćby przelotnie zaciekawią się naszą działalnością i nasz towar zaistnieje w ich myśli.