Atuty reklamy outdoorowej
Szeroki zasięg to plus reklamy outdoorowej. Reklama zewnętrzna może kierowana być równolegle do konkretnych segmentów konsumentów, jak ma to miejsce w pozostałych mediach. Doskonale sprawdza się w dużych miejscowościach. Największą grupą odbiorców kampanii zewnętrznych są ludzie mobilni, czynni, z potencjałem nabywczym, którzy dużą część swego czasu spędzają przemieszczając się w przestrzeni miasta. Reklama typu outdoor będzie w ich wypadku najbardziej skuteczna, gdyż kontakt z tego rodzaju reklamą mają prawie bez przerwy: jadąc czterokołowcem, chodząc ulicą, odwiedzając centra handlowe, sklepy, stacje benzynowe.

Źródło: http://www.flickr.com
Telebimy opolskie to nośniki o wielkim potencjale, z atrakcyjnym, niepowtarzalnym sposobem komunikacji Wspomniana reklama jest naturalna, dzięki temu z sukcesem współzawodniczy z innymi mediami. Odbiorcy mają kontakt z reklamą outdoorową wtedy, gdy przebywają poza domem, w przestrkontakt (polecamy notabene)ejskiej, w okolicznościach, w których zwykle – bardziej aniżeli w domu bądź w pracy – są usposobieni na silniejszy kontakt z otoczeniem. Również brak deklaratywności przemawia na korzyść reklamy zewnętrznej. Z reguły odbiorcy korzystniej reagują na tekst eksponowany na billboardach oraz przeznaczają mu więcej uwagi, aniżeli ma to miejsce w przypadku mediów, którym muszą zadeklarować swój czas czy wykonać jakąkolwiek czynność (zaopatrzyć się w gazetę, włączyć radio, otworzyć przeglądarkę internetową).
Telebimy mazowieckie oferują ogromnie atrakcyjny a także twórczy przekaz – tak to się prezentuje”>zobacz realizacje Medas-Media. Posługują się słowem i obrazem w sposób zdyscyplinowany a równocześnie pomysłowy. Godziwy plakat reklamowy operuje zrozumiałym językiem oraz symbolem dopasowanym do grupy docelowej, co powoduje, że odbiorca od razu wie, co tak naprawdę widział na plakacie. Kreatywność, ascetyczność, humor twórczo spożytkowane elementy 2D oraz 3D to powoduje, iż ta forma przekazu jest unikalna.
Popyt na outdoor nie maleje, pomimo coraz większego udziału sieci internetowej. Klienci najentuzjastyczniej wybierają nośniki z kategorii wielkoformatowych, zatem o powierzchni metrażu nie mniejszym aniżeli 18 m2. Największe zaciekawienie budzą ekrany umiejscowione w centrach miast a także przy głównych szlakach łącznościowych w miastach oraz dookoła nich, co wynika z bardzo wysokiej efektywności tychże nośników.